قزوین؛

باید جبهه انقلاب را تقویت و ترمیم کنیم

رییس مجمع عالی بسیج کشور با اشاره به اینکه همه اهداف ما تکامل انقلاب است، گفت : ما باید جبهه انقلاب را تقویت و ترمیم کنیم چون جبهه انقلاب ، نگاه به ظرفیت های درون است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ علیرضا زاکانی درسومین مجمع بسیج استان قزوین افزود:  ما اگر درست عمل کنیم موفقیت های بیشتری نصیب مان خواهد شد ، بیشتر از آنچه که امروز داریم .

باید جبهه انقلاب را تقویت و ترمیم کنیم

رییس مجمع عالی  بسیج کشور همچنین با اشاره به کلام مقام معظم رهبری  درباره انقلابی بودن و انقلابی ماندن گفت : این کلام  رهبری یک فراخوان بود.

زاکانی گفت : رهبر معظم انقلاب در برخی از سخنرانی‌های خود اعلام کرده‌اند که متاسفانه ما در دومین مرحله از انقلاب باقی مانده‌ایم و به مراحل توسعه بعدی ورود پیدا نکرده‌ایم یعنی  نظام اسلامی شکل گرفته اما نتوانسته‌ایم دولت اسلامی  و جامعه اسلامی را بر اساس آرمانهای نظام اسلامی شکل دهیم.

رییس مجمع عالی  بسیج کشور استفاده از افراد موثر جامعه ، مدیریت افکار عمومی با نگاه سازنده، فکر پیش رو و تاثیرگذار، سازماندهی و نهضت روشنگری در متن جامعه ،ورود به فضای مجازی با فراخور حال و توانمندیهای بومی و ارتقای ظرفیت و سرمایه ها ی اجتماعی بعنوان راهکارهای رسیدن به حکومت انقلابی و جامعه انقلابی یاد کرد.

باید جبهه انقلاب را تقویت و ترمیم کنیم

زاکانی با بیان اینکه برای پیشرفت نیاز به دوقطبی درست بین انقلابی و غیر انقلابی داریم افزود : جامعه عمل پوشاندن به  استفاده از  ظرفیت های پنهان ، هویت جدید ، داشتن کادر و برنامه و طرح رقابت صحیح می تواند ما را برای رساندن به جامعه اسلامی نزدیکتر کند.

زاکانی ، با بیان اینکه باید به کلام مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم و گر نه در سالهای بعد از همان گوش نکردن ها ضربه می خوریم گفت : مقام معظم رهبری در سال 80  مبارزه با فساد اقتصادی را مطرح کرد اما کسی جامعه عمل  نپوشاند و موجب گلایه ایشان شد.

رییس مجمع عالی  بسیج کشور اضافه کرد: 28  سال است که الگوگیری از غرب باعث شده است نتوانیم در نظام اسلامی به  اهداف  مد نظر خود دست یابیم.

رییس مجمع عالی  بسیج کشور با اشاره به اینکه رقابت امروز ما با نظام سلطه ، بسیار تنگاتنگ است گفت : اگر امروز کشوری مثل چین و روسیه برای باقی ماندن در صحنه قدرت مجبور به همراهی با نقشه راه اسلامی در ایران شده‌اند نتیجه این قدرت است.

مرتضی روزبه رییس مجمع بسیجیان استان هم در این مجمع ، قدرشناسی ازمدیریت و روش بسیج را وظیفه آحاد جامعه دانست.

روزبه گفت : حل همه مشکلات راه حلی جزء  مشارکت  عمومی ندارد وهرکدام از اقشار بسیج باید برای برطرف کردن مشکلات پیش قدم باشند.

رییس مجمع بسیجیان  استان گفت نباید چشم مان به بیرون باشد،  چراکه  کسی برای نجات اقتصاد از بیرون  به ما کمک نخواهد کرد.

روزبه گفت:  کلید خروج  از بحران اقتصادی ، اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی است .

ریس مجمع بسیج استان اضافه کرد: استان قزوین این ظرفیت را دارد که با اجرای درست اقتصاد مقاومتی  بخشی از مشکلات کشور را هم حل کند.

در این مجمع ، دو طرح طرح افزایش سواد رسانه‌ای در کارگروه زن و خانواده و طرح بهینه‌سازی مصرف آب و خاک در دشت قزوین در کارگروه کشاورزی پس از بررسی و تجزیه و تحلیل برای اجرا  به تصویب اعضا رسید .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار