مهر علیزاده: گودرزی از نا هماهنگی‌ها خسته شد / در کار وزارت، تجربه از دانش مهم‌تر است

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی ضمن تقدیر از زحمات وزیر سابق ورزش، تغییرات انجام شده در وزارت خانه را به فال نیک گرفت.

مهر علیزاده: گودرزی از نا هماهنگی‌ها خسته شد / در کار وزارت، تجربه از دانش مهم‌تر است به گزارش خبرنگار  حوزه  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن مهر علیزاده، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی در گفتگو با رادیو جوان در خصوص اتفاقات اخیر ورزش کشور و تغییر وزیر  اظهار کرد: به نظر بنده تغییرات در جهت بهبود وضعیت همواره مثبت است و در نفس تغییر، سازندگی نهفته است.
 
وزیر سکان دار همه مسائل ورزش کشور است و آقای گودرزی هم شخصیت محترم و کار بلدی است اما نا هماهنگی‌هایی که به وجود آمد، وی را خسته کرد. مسائلی در ورزش ایجاد شد که کار را سخت کرد و وزیر به دلیل این مسائل اذیت شده بود. من اعتقاد دارم وقتی که کسی از اتفاقات پیرامون اذیت شود، تغییر لازم است و به همین دلیل جابجایی در وزارت ورزش هم کار دوستی بود.
 
وی  درباره میزان آشنایی گودرزی با مسائل ورزش کشور و تجربه او در سمت‌های مدیریتی عنوان کرد: آقای گودرزی انسان شایسته و دانشمندی بوده و هست او در سال‌های اخیر خیلی زخمت کشیده اما بحث تجربه و داشتن آشنایی با مسائل کلان هر کاری، بسیار موثر است.
 
داشتن علم و دانش مهم است اما وقتی مسائل اجتماعی در یک کار دخیل می‌شود، تجربه اهمیت پیدا می کند.  برای مثال، وزیر باید توقعات رده های مختلف سنی که با ورزش سر و کار دهند  را  پاسخ دهد که این موضوع نیاز به تجربیات زیادی دارد. امیدارم از این عنصر حیاتی در ادامه راه بیشتر استفاده شود.
 
مهر علیزاده پیرامون انتخاب بعدی دولت برای وزارت ورزش خاطر نشان کرد: درست است که تا پایان کار دولت یازدهم چند ماه زمان باقی مانده اما همین زمان بسیار مهم است اختلاف هایی که در برخی فدراسیون‌ها پیش آمده تبدیل به یک بحران شده و اگر تجربه کافی وجود داشته باشد، مشکلات حل می شود اما بی تجربگی کارها را از مسیر خود خارج خواهد کرد.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار