عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن با۲۵ مامور و کارشناس در ‌بردسیر آغاز شد‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید نجف پور فرماندار ‌بردسیربا اشاره به اینکه ‌همزمان با سراسر کشور عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ در شهرستان ‌آغاز شد گفت: برای اجرای آمارگیری میدانی ‌۲۰ مامور و۵ کارشناس فنی مشغول فعالیت هستند.

وی افزودبرنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیم‌های صحیح و مناسب در سطح کلان برای جامعه بدون داشتن اطلاعات دقیق و معتبر امکان‌پذیر نیست.

نجف پور بر اهمیت وجود اطلاعات روشن و شفاف در حوزه‌های مختلف به خصوص نفوس و مسکن، تاکید واظهار امیدواری کرد با توجه به توسعه صنعت فولاد و گلاب درسالهای گذشته دربردسیراز رشد جمعیتی قابل ملاحضه ای برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات بر اساس جمعیت توزیع می‌شود و لازم است که شهروندان با ماموران سرشماری برای کسب اطلاعات دقیق همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در شهرستان بردسیر آغاز شد.

نجف پور با بیان اینکه برای اجرای آمارگیری میدانی در سطح شهرستان بردسیر ۲۰ مامور و 5 کارشناس فنی مشغول فعالیت هستند، افزود: از این ۲۰ مامور آمارگیر که مراجعه به خانواده‌ها را انجام می‌دهند تعداد۷ نفر مامور روستایی، ۱۲ نفر مامور شهری، یک نفر مامور تلفنی است.

فرماندار بردسیر ضمن تشکر از شهروندانی که اطلاعات خود تکمیلی را در زمان تعیین شده انجام داده‌اند، گفت: با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در تکمیل اطلاعات اینترنتی شهرستان رتبه نخست استان و برتر کشور رابدست اورد و امیدوارم که شهروندان با ماموران سرشماری در مرحله ثبت اطلاعات میدانی نیز همکاری خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ماموران سرشماری نفوس و مسکن سال 95 با کارت شناسایی و لباس آرم دار به درب خانه‌ها مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: درصورتی که افرادی بدون لباس آرم دار و کارت شناسایی به درب منازل مراجعه کنند شهروندان عزیز از ارائه اطلاعات خودداری و هر چه سریعتر به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

نجف پور با بیان اینکه از همه مدیران و دستگاه‌های دولتی می‌خواهم که در بحث سرشماری به نحو احسن همکاری داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه تکمیل اطلاعات اینترنتی تا سه روز دیگر تمدید شده بنابراین اجرای طرح میدانی سرشماری تا 28 آبان امسال ادامه دارد.

فرماندار شهرستان بردسیر با بیان اینکه از امروز تا پایان روز جمعه 30 مهر ماه مردم می‌توانند به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کنند، گفت: در‌ صورتی که ماموران سرشماری به درب خانه‌ها مراجعه و اطلاعات را ثبت کنند به دلیل اینکه ممکن است بحث دوباره شماری و یا کم شماری به وجود آید نیازی به خود تکمیلی اینترنتی نیست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار