مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: آموزش و افزایش آگاهی آحاد مختلف جامعه از تهدیدات مخاطرات طبیعی خسارت شرایط بحرانی را به حداقل می رساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه در سومین جلسه مشورتی دبیران کارگروه های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم باید برای مقابله درست با مخاطرات طبیعی حساس شوند گفت: آموزش و افزایش آگاهی آحاد مختلف جامعه از تهدیدات مخاطرات طبیعی خسارت شرایط بحرانی را به حداقل می رساند.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله صحیح باید تهدیدات شناسایی و برای کاهش خسارات مخاطرات تمهیدات اصولی اندیشیده شود افزود: همه کارگروه های تخصصی و اعضای مدیریت بحران استان برگزاری برنامه های آموزشی مستمر و مانورهای عملیاتی را با هدف افزایش توان مقابله در شرایط بحرانی و پیشگیری از خسارات در دستور کار قرار دهند.

امامی یگانه در مورد شناسایی مناطق پرخطر و اولویت بندی نیازمندی های استان گفت: همه کارگروه های تخصصی موظف به اولویت بندی نقاط پرخطر جهت تخصیص اعتبارات بمنظور فراهم نمودن تجهیزات لازم و نیازمندی های شهرستان ها هستند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های مشارکتی دستگاه ها با صدا و سیما گفت: همه کارگروه های تخصصی مدیریت بحران متناسب با وظایف کارگروه با همکاری صداو سیما و سایر رسانه های استان نسبت به آموزش مردم و افزایش دانش مدیریت بحران و کسب مهارت های لازم در نیمه دوم امسال برنامه ریزی نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.