فرمانده انتظامي زرند با اشاره به اينكه با اقدامات فني و پليسي باند 10 نفره سرقت در اين شهرستان منهدم شد ، گفت: در اين عمليات 3 سارق و 7 مالخر دستگير شدند.

راز 52 سرقت از انبار در دست سه سارقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبر ی پلیس ، سرهنگ نور علي چوگاني افزود : در پي سرقت هاي سريالي از يكي انبارهاي لوازم خانگي شهروندان اين شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي خاطر نشا ن کرد : كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اين فرماندهي با بررسي محل سرقت به سرنخ هاي از سارق يا سارقان دست يافتند و تحقيقات خود را در اين خصوص شروع و يكي از سارقان را شناسايي و با نيابت قضايي وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

فرمانده انتظامي زرند اظهار داشت: در تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد اين سارق با شگرد خاصي به كليد انبار دست يافته و به مرور زمان از آن سرقت كرده بود.

وی گفت : تيم رسيدگي کننده پرونده با تحقيقات ميداني بر روي سرنخ هاي بدست آمده 2 تن از همدستانش را نيز که افرادي سابقه دار مي باشند به همراه 7 نفر مالخر شناسايي و در مخفيگاهشان دستگير کردند.

وي خاطر نشان كرد: سارقان تاكنون به 52 فقره سرقت به ارزش تقريبي 400 ميليون ريال اقرار كردند كه اين تحقيقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح
میرزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار