تاجدار:به دنبال شکست سپاهان هستیم/محروم و مصدوم نداریم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:تلاشمان این است با ارائه یک بازی منطقی و درست حسابی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و دست پر به مشهد باز گردیم.

سلمان تاجدار در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی امروز این تیم مقابل سپاهان اظهار کرد:به نظر من این مسابقه از بازی قبلی‌مان مقابل استقلال سخت‌تر است. سپاهان تیم فوق‌العاده خوبی است که می‌خواهد نتایج نه‌چندان خوبش در هفته‌های اخیر را جبران کند. از طرفی با توجه به اینکه این دیدار در شهر اصفهان و با حضور پر شور هواداران فوتبال دوست دیار زاینده رود برگزار می شود یک مقداری کار ما را سخت می کند البته نباید فراموش کرد ما هم دنبال امتیاز گرفتن هستیم و تلاش می‌کنیم در زمین حریف
با ارائه یک بازی منطقی و درست حسابی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و دست پر به مشهد باز گردیم.

وی درباره مشکلات مالی تیم سیاه جامگان گفت:تا آن جایی که من اطلاع دارم مدیران این تیم برای رهایی از مشکلات مالی به دنبال فروش باشگاه هستند صحبت هایی هم بین مسئولان و چند خریدار انجام شده اما متاسفانه تاکنون هیچ شخصی برای خرید امتیاز این تیم پا پیش نگذاشته است.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی در نتیجه گیری این تیم در ادامه فصل تاثیر گذار خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: بله در روحیه نفرات تیم تاثیر منفی می گذارد، درصورتی که مدیران تیم به دنبال کسب رتبه های بالا جدول هستند باید هر چه سریع تر مشکلات مالی تیم را حل کنند تا بازیکنان با تمرکز بیشتری به مصاف حریفان بروند. در غیر این صورت اگر مشکلات مالی این باشگاه حل نشود، سیاه جامگان با افت و سقوط به رده های پایین تر روبرو می شود و این موضوع به ضرر نماینده مشهد تمام خواهد شد.

تاجدار در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شکر در این بازی محروم و مصدومی نداریم با تمام قوا به مصاف سپاهان می رویم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار