رزمایش بزرگ یاوران انقلاب اسلامی گردانهای بیت‌المقدس با آمادگی کامل بسیجیان در محل اردوگاه سردار شهید احمد سلیمانی شهرستان رابر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در این رزمایش با اشاره به اینکه بسیجیان حاضر، سربازان حاج قاسم هستند و آمادگی دفاع از نظام و کشور را دارند گفت: این رزمایش به منظور تحکیم بیعت با رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و با هدف ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان با عملیات‌های کمین و ضد کمین برگزار شد.

سرگرد مصطفی امام‌بخش افزود: حفظ انسجام گردان‌های بیت‌المقدس، انجام عملیات‌های تاکتیکی، ارتقای آمادگی‌های دفاعی، امنیتی و معنوی، افزایش آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی و در نهایت اعلام آمادگی بسیجیان در دفاع ازارزشها و آرمان‌های انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رزمایش بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر خاطر‌نشان کرد: در این رزمایش عملیات دفاع از کوی وبرزن، ایست و بازرسی، سازماندهی، رزم شبانه، ستون‌کشی، همچنین تاکتیک‌های عملیاتی کمین و ضد کمین، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها، کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس و مهم توسط بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه رابر انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار