عزت الله ضرغامی با انتشار خاطرات سفر خود به کرمانشاه صفحه اینستاگرامش را به روزرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سید عزت الله ضرغامی" با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن بیان خاطرات یکی از سفرهایش عنوان کرد که کرمانشاه سینه ی ستبر و چهره ی زیبای جمهوری اسلامی است و استان پهناوری مثل آن با منابع طبیعی سرشار ،درصورت اعمال مدیریت انقلابی و پذیرش قدری ریسک در واگذاری منابع به جوانان و حمایت و نظارت صحیح، می تواند همواره مولد و افتخار آفرین باشد .

ضرغامی نوشت:
"کرمانشاه؛آخر هفته به کرمانشاه آمدم . رانندگی در جاده های ایران هم لذت خاصی دارد.
چند برنامه سخنرانی از جمله در مراسم سالگرد سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان داشتم. سال هاست که از این فرصت ها برای انتقال دانش و تجارب خودم به جوانان و نخبگان سراسر کشور استفاده می کنم .
نان خرمائی و نان برنجی و کاک کرمانشاه هم که اصلا حرفش را نزنید . برای همه سوغات آوردم. در بازار سنتی کرمانشاه هم قدری خرید کردم. از تهران ارزان تر است.
عکس مربوط به بازدید امروزم از طاق بستان است.
مجموعه ای از سنگ نگاره ها و سنگ نوشته های دوره ساسانی که در قرن سوم میلادی ساخته شده و ارزش هنری و تاریخی زیادی دارد.
میگویند شاهان ساسانی ، نخست نواحی اطراف تخت جمشید را برای تراشیدن تندیس های خود برگزیدند. اما از زمان اردشیر دوم ،طاق بستان را انتخاب کردند که در بین راه جاده ابریشم قرار داشت و دارای طبیعتی سرسبز و پر آب بود.
پی نوشت:کرمانشاه سینه ی ستبر و چهره ی زیبای جمهوری اسلامی است .
این استان به شدت از مشکل بیکاری رنج می برد .
اشتغال ، شرافتمندانه ترین مطالبه ی مردم است .
استان پهناوری مثل کرمانشاه با منابع طبیعی سرشار ،درصورت اعمال مدیریت انقلابی و پذیرش قدری ریسک در واگذاری منابع به جوانان و حمایت و نظارت صحیح ، می تواند همواره مولد و افتخار آفرین باشد ."




انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار