نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وعده داد؛ 25 میلیون فرصت شغلی برای 10 سال آینده ایجاد کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ -- نامزد حزب جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -- گفت: در صورت پیروزی، مالیات ها را کاهش می دهد و برنامه هایش باعث رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی در آمریکا خواهد شد. 

وی در ادامه گفت: قوی بودن، مستلزم رشد نیز هست. در حال حاضر اقتصاد ما اصلا رشدی ندارد و در سه ماهه گذشته، رشدی نزدیک به یک درصد داشتیم. تولید ناخالص ملی افتضاح است.

ترامپ گفت: من کشور را به رشد چهار درصدی می رسانم، بیست و پنج میلیون فرصت شغلی را نیز برای ده سال آینده ایجاد خواهم کرد. ما به تلاش ها و تبلیغات ادامه می دهیم تا نتایج انتخابات مشخص شود و همه باید در انتخابات شرکت کنند. 

وی افزود: در صورتی که من رئیس جمهور شوم، اگر شرکتی تصمیم بگیرد کارکنان خود را اخراج و کار را به مکزیک یا هر جای دیگر دنیا منتقل کند، برای هر کالایی که می خواهند به آمریکا بیاورند، باید سی و پنج درصد مالیات دهند. من یک تاجر آزاد هستم و می بینم که سیاستمداران ما چنان توافقات وحشتناکی را امضا می کنند که باعث شده فرصت های شغلی ما از بین برود و کارخانه های ما نیز به خاطر بالا بودن مالیات ها، چاره ای جز رفتن از آمریکا ندارند. 

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: هیلاری کلینتون در صورت روی کار آمدن، به دنبال توافقاتی بدتر از نفتا خواهد بود؛ توافق تجاری بین دو سوی اقیانوس اطلس که باعث از بین رفتن فرصت های شغلی در آمریکا می شود. کشور ما دیگر توان ادامه این بازی ها را ندارد و ما باید در کنار هم بار دیگر آمریکا را قدرتمند کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار