خوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی که در روز یکشنبه باید به ورزشگاه استمفوربریج برود، بیان کرده است که نحوه برخورد تماشاچیان چلسی برایش اهمیت ندارد.

مورینیو : نحوه رفتار تماشاگران چلسی برایم اهمیتی نداردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از د سان، مورینیو سرمربی سابق تیم چلسی و سرمربی حال حاضر منچستر یونایتد روز یکشنبه با شیاطین سرخ در ورزشگاه استمفوربریج به مصاف چلسی می رود. مورینیو با کسب 3 قهرمانی با چلسی به عنوان موفق ترین سرمربی تاریخ آبی های لندنی شناخته می شود.

مورینیو در مورد بازگشتش به عنوان رقیب به ورزشگاه استمفوربریج بیان کرده است: " صادقانه بگویم نحوه رفتار آنها اصلا برایم مهم نیست. زمانی که به عنوان سرمربی کنار زمین هستم،‌ به رفتار تماشاچیان اهمیتی نمی دهم و تمرکز من روی بازی است.

در حال آماده سازی تیمم برای این بازی هستم و برایم مهم نیست که در استمفوربریج با من چه رفتاری کنند. البته انتظار دارم که آنها به لحظه های خوبی که در چلسی داشتیم فکر کنند و رفتار بدی را از خودشان به نمایش نگذارند. من در باشگاه چلسی به موفقیت های زیادی رسیدم و با حس خوبی این تیم را ترک کردم. اما الان سرمربی منچستر یونایتد هستم و برای تیمم تلاش می کنم."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار