سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازیكنان ما در نیمه دوم بازی به خود باوری رسیدند و بازی خوبی را در برابر سوئد به نمایش گذاشتند.

جعفری: جدای از كسب نتیجه بازی خوبی برابر سوئد داشتیممرضیه جعفری در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار كرد : با توجه به اینكه تیم ملی بزرگسالان مدت هاست كه شكل نگرفته بود تیم منتخب بانوان شهرداری بم و سیرجان در دیدار دوستانه برابر سوئد حاضر شد كه ٩٠ درصد بازیكنان این تیم از ملی پوشان هستند و تنها دو سه بازیكن كلیدی كه در مسابقات زیر ١٩ سال حضور ندارند را در اختیار گرفتیم.

وی ادامه داد : در بازی شب گذشته از ٩٠ درصد پتانسیل تیم استفاده كردیم و شاید اگر زمان بیشتری برای اماده سازی قبل از اعزام داشتیم می توانستیم یكی دو بازیكن كلیدی دیگر را به تیم اضافه كنیم كه در روند بازی كمك كنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اضافه كرد : دریافت ٧ گل در نیمه اول به دلیل ترس بازیكنانمان از قرار گرفتن در برابر نایب قهرمان جهان بود اما در نیمه دوم با خود باوری بسیاری از حملات حریف را مهار كرده و بازی خوبی ب نمایش گذاشتند

وی در خصوص آینده این تیم عنوان كرد : معتقدم اگر این تیم بتواند اردو تشكیل دهد و روند اماده سازی خود را طی كند می توانیم تیم بزرگسالان بانوان قوی و منسجمی داشته باشیم. بازیكنان حاضر در این تیم از بهترین های ایران از لحاظ فنی می باشند.

جعفری در پایان خاطر نشان كرد: با در نظر گرفتن شرایط معتقدم تیم ایران در برابر سوئد نتیجه بدی نگرفت و از این رو از سفارت و فدراسیون دو كشور تشكر میكنم كه تمام شرایط رو برای برگزاری این بازی محیا كردند و فدراسیون سوئد نیز از لحظه ورود تیم به این كشور امكانات خوبی را برای ما در نظر گرفته است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار