معاون امور بین الملل معاونت علمی فناوری گفت: با احداث پارک های علم و فناوری در کشور ایده های نو و خلاقانه نخبگان عملیاتی می شود.

احداث پارک های علم و فناوری در کشور با هدف عملیاتی شدن خلاقیت
بیرنگ معاون امور بین الملل معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استراتژیک تاسیس این نهاد علمی اظهار داشت:  این معاونت 10 سال پیش با هدف توسعه فناوری و علمی در کشور تاسیس شد تا استراتژی های مربوط به این حوزه متمرکز پیگیری شده و در این زمینه  ستادهای توسعه فناوری حوزه های مختلف در معاونت فعال هستند.

وی یاد آور شد:  توسعه حوزه‌هایی همچون نانو فناوری، بایو، فناوری اطلاعات در ایران مد نظر است و در این زمینه فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

بیرنگ  عنوان کرد: معافیت مالیاتی و کمرگی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها همگی بخشی از حمایت های معاونت علمی از طرح های خلاقانه و نخبگان کشور است.

معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی تاکید کرد: در معاونت علمی بخش دفتر توسعه کسب و کار بین الملل مباحثی همچون تجاری سازی و بازاریابی بین المللی شرکت های دانش بنیان دنبال می شود. 

بیرنگ ادامه داد: ساز و کار حمایتی همچون ایجاد کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری در معاونت علمی انجام شده که 40 بسته حمایتی متفاوت از این شرکت ها را دارد.

وی گفت:  احداث پارک های علم و فناوری از دیگر اقداماتی است که در دستور کار معاونت علمی بوده که در بنیاد نخبگان پروژه های خوبی بوسیله  افراد نخبه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.