مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: ۹۶۲ روستای استان همدان دارای گاز است.

بهره مندی 962 روستای استان از نعمت گازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدمهدی مهدوی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان همدان تا پایان امسال به 99 درصد افزایش پیدا می‌کند افزود: در حال حاضر گازرسانی به 33 روستای همدان در دست اقدام است که با اتمام آنها تعداد روستاهای گازدار همدان به 994 روستا افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در بین روستاهای گازدار شده برخی روستاها دارای سه، پنج و 10 خانوار هستند عنوان کرد: این روستاها در مسیر سایر روستاهای گازدار شده قرار داشتند که به آنها نیز گازرسانی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان درباره گازرسانی شهری نیز گفت: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری استان همدان 100 درصد بوده و تمامی 29 شهر استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 110 کیلومتر شبکه شهری و روستایی اجرا شده است عنوان کرد: سه هزار و 300 علمک جدید، 6 هزار مشترک جدید، تحت پوشش قرار گرفتن پنج هزار و 70 خانوار جدید و گازرسانی به 52 واحد صنعتی و کشاورزی از جمله اقدامات امسال در استان همدان بوده است.

مهدوی با اشاره به اینکه یک میلیارد و 320 میلیون مترمکعب گاز طبیعی از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در استان همدان مصرف شده است اظهار داشت: میزان مصرف گاز در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 32.5 رشد داشته است.

انتهای پیام/ د


برچسب ها: همدان ، نعمت گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار