درخواست وال استریت ژورنال از خبرنگارانش برای بازخرید داوطلبانه

وال استریت ژورنال خواستار بازخرید داوطلبانه تعداد زیادی از خبرنگاران این روزنامه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی‌ان‌بی‌سی؛ دستورالعملی داخلی از روزنامه وال استریت ژورنال به دست سی‌ان‌بی‌سی نیوز رسیده است که نشان می‌دهد مقامات این روزنامه خبری- تحلیلی از خبرنگاران خود خواسته‌اند تا پیش از آنکه بنا به مشکلات اقتصادی اخراج شوند، به شکل داوطلبانه خود را بازخرید کنند.

در این برگه ابلاغیه از تعداد زیادی از خبرنگاران خواسته شده است برای محدودسازی تعداد کارکنان، داوطلبانه فرم بازخرید را تکمیل و برای بخش خدمات انسانی وال استریت ژورنال ایمیل کنند. مهلت ارسال فرم بازخرید تا 31 اکتبر (10 آبان) فرصت دارند و پس از آن دفتر مرکزی روزنامه با صلاح‌دید خود تعدادی از کارکنان را اخراج خواهد کرد. بدیهی است مزایای کارمند بازخرید شده بیشتر از کارمند اخراج شده خواهد بود.
متن فرم بازخرید باید اینگونه اغاز شود: من (نام خبرنگار) بازخرید داوطلبانه از بخش خبر وال استریت ژورنال را انتخاب کرده‌تم.

"جرارد بِکِر،" سردبیر بخش خبر وال استریت ژورنال، در این باره گفت: من از شرایط بوجود آمده بسیار متاسف هستم و از فداکاری آن دسته از خبرنگارانی که داوطلبانه خود را بازخرید می‌کنند سپاسگذارم. اطمینان دارم این راه درستی برای بازگرداندن وال استریت ژورنال به دوران رشد در سال‌های آینده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار