اردبیل؛

دستگیری شکارچیان متخلف در تالاب پته خور نمین

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست نمین گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست نمین، دو شکارچی متخلف را در منطقه تالاب پته خور این شهرستان دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امین شکوری مقدم افزود: ماموران یگان حفاظت این شهرستان طی گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید در منطقه تالاب پته خور، دو شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

وی گفت: این افراد، بدون داشتن پروانه شکار مبادرت به شکار یک قطعه پرنده آبزی (گونه خوتکا) نموده بودند.

شکوری مقدم گفت: از متخلفین یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق، 46 عدد فشنگ شکاری و لاشه پرنده شکار شده کشف شد و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین با اشاره به شروع فصل شکار و صدور پروانه شکار و برخورد با متخلفین گفت: از کلیه شکارچیان درخواست می­شود قوانین و مقررات صید و شکار اعلامی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست را به طور جدی رعایت کنند.

وی افزود: تالاب پته خور جزو تالاب های مهم این شهرستان بوده و همه ساله پذیرای گونه های مختلف پرندگان آبزی و کنار آبزی می باشد که جهت حفاظت از این پرندگان، نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین نسبت به افزایش گشت های یگان حفاظت محیط زیست به صورت محسوس و نامحسوس در مناطق اقدام نموده است.

شکوری مقدم از تمام حامیان محیط زیست خواست هرگونه تخلف روی داده در این حوزه را از طریق شماره ارتباطات مردمی 1540 و یا ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.