حیات اقتصادی گیلان در توسعه گردشگری است.

حیات اقتصادی در توسعه گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ راهکارهای سرمایه گذاری ها هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی کشور در صنعت هتل سازی گیلان در نشستی با حضور استاندار و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل این هلدینگ برگزار شد.

استاندار گیلان در این دیدار گفت: 10 فرصت سرمایه گذاری در بخش هتل سازی در بسته سرمایه گذاری "صد هتل- صد کسب و کار" هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی که به معرفی فرصت های ارائه شده در استان های سراسر کشور می پردازد، از گیلان است.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه در بسته جدید این طرح امکان معرفی فرصت های بیشتر سرمایه گذاری وجود دارد، افزود: با توجه به عقب ماندگی‌های به جا مانده از گذشته در بخش گردشگری گیلان اعتقاد داریم که باید سرمایه گذاری‌های بیشتری در استان شکل بگیرد تا شاهد حضور هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

وی بر لزوم اجرایی شدن این برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: حیات اقتصادی گیلان در توسعه گردشگری است و به همین دلیل از سرمایه گذارانی که با شفافیت و صداقت آماده سرمایه گذاری در گیلان باشند، استقبال و حمایت می‌کنم.

نجفی خاطرنشان کرد: هم اکنون 20 هتل و مجتمع اقامتی پذیرایی در گیلان با استفاده از تسهیلات مصوبات سفر دکتر روحانی به گیلان و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است.

استاندار گیلان گفت: ساخت این طرح ها 60 تا 90 درصد پیشرفت کار دارد و برای اجرای آنها پرداخت 600 میلیارد ریال از تسهیلات سفر کاروان تدبیر و امید مصوب شده است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.