رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: استان لرستان درخصوص واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها رتبه اول کشوری را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمدرضا صفی‌خانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان اظهار داشت: دو هزار و 271 واحد در سیستم بهین‌یاب ثبت شده‌ که تاکنون خروجی پرداخت آن 22 واحد معادل 297 میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: 223 واحد تولیدی ثبت شده در سیستم بهین‌یاب استان در مرحله انباشت قرارداد هستند که مبلغ ریالی تسهیلات آنها 169 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه 602 واحد تولیدی در مرحله انباشت ارجاع به شعبه از طرف ستاد بانک‌ها هستند، گفت: 324 میلیارد تومان تسهیلات مورد نظر برای این واحدهاست.

این مسوؤل با بیان اینکه 180 واحد در مرحله عدم تایید و بازگردانی از شعبه هستند، یادآور شد: طرح‌ها و واحدهایی که شرایط لازم برای دریافت تسهیلات از طرف بانک‌ها را ندارند، در این مرحله از سیستم حذف شده‌اند که مبلغی برابر با 68 میلیارد تومان را دارند.

صفی‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه استان لرستان درخصوص واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها رتبه اول کشوری را دارد، خاطرنشان شد: با پیگیری‌های صورت گرفته 13 واحد تعیین تکلیف شد و برای سایر واحدها نیز همین اقدامات انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.