رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه علاوه بر تحصیل و آموزش علم در پیروی از راه شهدا پیشگام است.

رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خاکسپاری شهدای گمنام در این دانشگاه اظهار داشت: این مرکز آموزشی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور در کنار فعالیت های علمی، در عرصه فرهنگی نیز پیشتاز است و همواره از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند و هیچ زمانی از این امر مهم غافل نمی‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون 25 دانشجوی دانشگاه پیام نور از شهدای مدافع حرم هستند و در جبهه های نبرد در سوریه و عراق به شهادت رسیدند  که این مطلب  نشان می دهد که دانشگاه پیام نور در این راستا نیز پیشتاز و همیشه در صحنه است.

رستمی عنوان کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم دانشگاه پیام نور و تجلیل از خانواده های معزز آنها آذرماه با حضور مقامات لشکری و کشوری در تهران برگزار می‌شود تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این شهیدان، یادآوری کنیم که همیشه باید پیرو راه شهیدان باشیم.

وی گفت: افتخار می کنیم که دانشگاه پیام نور توانسته همزمان با تحصیل و آموزش های علمی از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها دفاع کند و این مرکز با خاکسپاری شهدا گمناک متبرک شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار