پیش رو چشم آیان رییس فدراسیون وزنه برداری و جلود عراقی دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، بهداد سلیمی قوی ترین وزنه بردار جهان مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابتهای وزنه برداری نوجوانان قهرمانی جهان در نوع خود از حواشی جالب توجهی برخوردار است.
 
از نکات مهم این حواشی باید حضور مستمر تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری در سالن مسابقات اشاره کرد. به نحوی که می توان گفت رئیس فدراسیون جهانی تمامی مسابقات را تا به اینجا از نزدیک تماشا کرده است.

در حین رقابتهای دسته 69 کیلو گرم مسابقات وزنه برداری نوجوانان وزنه بردار آمریکایی آرنج دستش به شدت لرزید به شکلی که برخی از تیم ها معتقد بودند این حرکت باید خطا اعلام شود اما داوران بی اعتنا از کنار این ماجرا گذشتند. این کار باعث اعتراض علاقه مندان به حاضر در سالن هم شد. اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران هم که در سالن حضور داشتند با شعار بهداد دوست داریم به این ماجرا واکنش نشان دادند.

در این لحظات جلود عراقی دبیر کل کنفدراسیون آسیا به همراه تاماش آیان در سالن حضور داشتند.

وزنه بردار نوجوان آمریکایی که متولد سال 2000 میلادی است در این رقابتها توانست با رکورد 182 کیلو گرم در دو ضرب رکورد جدیدی را در وزنه بردار یدنیا در این رده برای خودش به ثبت برساند. این وزنه بردار آمریکایی در مسابقات جهانی جوانان هم حضور داشت و حتی در رقابتهای جهانی سال گذشته بزرگسالان هم حضور داشت.

در دسته 77 کیلو گرم که فردا رقابتهای آن برگزار خواهد شد، احمد احمدی نژاد و تقی آقازاده دو نماینده کشورمان خواهد بود. جالب در این دسته وزنه بردار کلمبیایی لوپز حضور دارد که چندی پیش در مسابقات جهانی جوانان به مدال طلا رسیده بود.

آنالیز تمرین ایران توسط روسها / علی داودی زیر ذره بین

در عین حال که مسابقات وزنه برداری نوجوانان برگزار می شود اما گروهی دیگر از وزنه برداران در سالنی دیگر تمرینات خود را پیگیری می کنند.

تمرینات وزنه برداران تیم ملی که در روزهای آینده روی تخته مسابقات بروند همزمان با رقابت سایر وزنه برداران کشورمان در سالنی دیگر برگزار می شود.

از نکات جالب توجه تمرین امروز تیم ملی حضور مربیان روسیه در زمان برگزاری تمرین تیم ملی بود. مربیان تیم ملی روسیه به مدت 90 دقیقه عملکرد تیم ملی را زیر نظر گرفتند.

نگاه کلی آنها دسته فوق سنگین بود و مدام حرکت های علی داودی را کنترل می کردند.

روسها در دسته فوق سنگین وزنه برداران خوبی را دارند و در عین حال در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن رقابت در این وزن را به ایران نبازند.

بیش از این هم آمریکایی ها علی داودی را زیر نظر گرفته بودند و در حال کسب اصلاع از آخرین وضعیت او بوده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار