شنبه شب، در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه میزبان وست بروموویچ بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شنبه شب، در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه میزبان وست بروموویچ بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

دقیقه بیستم گل اول را لیورپول زد. حمله ای سریع و سه نفره که از لالانا شروع شد. او توپ را به فیرمینو سپرد و سانتر دقیق و زیبای این مهاجم برزیلی، با ضربه تمام کننده مانه همراه شد.

دقیقه سی و پنجم کوتینیو در گوشه محوطه جریمه با یک سر توپ دو نفر را جا گذاشت و در زاویه بسته دروازه فاستر را گشود و بازی را دو بر صفر کرد.

دقیقه 82 وست بروم بیکی از گلها را جبران کرد. پس از ارسال کرنر ، توپ به طور اتفاقی به مک اولی رسید و او توپ را وارد دروازه کرد.

لیورپول با این پیروزی 20 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. البته اگر لیورپول آن گل را دریافت نمی کرد و دو بر صفر برنده می شد به صدر جدول صعود می کرد و بالاتر از آرسنال قرار می گرفت. وست بروم نیز با 10 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار