دو تیم چلسی و منچستر یونایتد از ساعت 18:30 دقیقه امشب ( یکشبنه) در ورزشگاه استمفوربریج ب مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در هفته نهم لیگ برتر انگلیس 2 تیم چلسی و منچستر یونایتد باید به مصاف یکدیگر بروند. در حال حاضر این دو تیم از حریفانشان عقب مانده اند و نتوانسته اند انتظارات هوادارانشان را برآورده کنند. تیم چلسی با مربی گری آنتونیو کونته با 16 امتیاز در رتبه پنجم جدول و منچستر یونایتد با مربی گری مورینیو ( مربی سابق تیم چلسی) با 14 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارند.

مورینیو پیش از این مربی تیم چلسی بود و دوران رویایی را در این تیم گذراند. مورینیو با تیم چلسی موفق شد ،‌ سه مرتبه قهرمان لیگ برتر انگلیس شود و در همان زمان بود که لقب آقای خاص را برای خودش برگزید. اما امروز ،‌ مورینیو به عنوان مربی تیم حریف باید به ورزشگاه استمفوربریج بازگردد و خودش پیش از این بیان کرده بود که رفتار هواداران چلسی با وی برایش اهمیتی ندارد. 

در این مسابقه جان تری مدافع آبی پوشان لندنی پس از طی کردن دوران نقاهتش احتمالا می تواند این تیم را مقابل منچستر یونایتد همراهی کند. در نبود جان تری،‌ انتقاد های زیادی از دفاع تیم چلسی شده است و بازگشت این بازیکن می تواند خبر خوبی برای هواداران آبی پوشان باشد.

سسک فابرگاس و برنیسلاو ایوانوویچ دو بازیکن تیم چلسی به دلیل مصدومیت جزئی که برایشان پیش آمده است،‌ نمی توانند چلسی را در دیدار با شیاطین سرخ همراهی کنند. 

آنتونیو کونته مردد است که آیا از ویلیان و اسکار بازیکنان این تیم که به تازگی مادربزرگ و پدربزرگشان را از دست داده اند، استفاده کند یا خیر.

بازگشت آقای خاص به استمفوربریج / پیش بازی چلسی – منچستر یونایتد

در سمت دیگر کریس اسمالینگ مدافع شیاطین سرخ احتمالا به علت مصدومیتی که برایش پیش آمد نمی تواند آن ها را در این مسابقه همراهی کند اما مورینیو بیان کرده است که هنریک میختاریان دیگر بازیکن مصدوم این تیم،‌ به احتمال زیاد در دیدار با چلسی به میدان خواهد رفت.

تیم چلسی در 7 بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر یونایتد،‌ شکست نخورده و به 3 پیروزی و 4 تساوی دست پیدا کرده است.  اما نکته دیگر این است که تا به حال پیش نیامده است چلسی در 8 بازی پیاپی مقابل منچستر یونایتد شکست نخورد.

منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس بیش از هر تیمی به چلسی باخته است ( 16 مرتبه). نکته قابل توجه این است که 5 تا از این 16 پیروزی را مورینیو زمانی که سرمربی چلسی بود در مقابل منچستر یونایتد به دست آورده است.

دیگو کاستا در این 8 بازی که برگزار شده ،‌ بهترین بازیکن تیم چلسی بوده و موفق شده است 7 گل به ثمر برساند.

دو تیم منچستر یونایتد و چلسی تا به حال 48 مرتبه در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم چلسی 16 پیروزی و سهم منچستر یونایتدی ها 13 پیروزی بوده است. 

در این فصل هر کدام از این دو تیم 3 کلین شیت داشته اند.

بهترین پیروزی چلسی در فصل جاری ،‌ پیروزی 3 بر 0 مقابل برنلی و بهترین پیروزی منچستر یونایتد در این فصل مغلوب کردن لستر سیتی با نتیجه 4 بر 1 بوده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار