رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: ورزشگاه شیرودی به پاساژ تجاری تغییر کاربری نمی دهد و فقط 20 درصد این ورزشگاه به بخش خصوصی واگذار می شود.

مصطفی مدبر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جوان اظهار کرد ورزشگاه نقش جهان قرار است از سوی جهانگیری  معاون اول رییس جمهور تا چند روز دیگر افتتاح شود. این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات است. اشکالاتی در بیرون از محوطه ورزشگاه وجود دارد که به مرور برطرف می شود.

وی ادامه داد: ورزشگاه نقش جهان بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا و AFC ساخته شده است. هم چنین برخی از قسمت های ورزشگاه دوباره از نو ساخته شد تا پروژه بدون نقصی افتتاح شود. نقش جهان مدرن ترین و استانداردترین ورزشگاه کشور است. به احتمال زیاد این ورزشگاه چهارشنبه و یا شنبه هفته آینده افتتاح می شود.

مدبر بیان کرد: ورزشگاه های آزادی، انقلاب، شیرودی و کشوری در اختیار شرکت تجهیزات قرار دارد. سازمان بازرسی کشور در سال 90 اعتراضی به این موضوع کرده بود، هم اکنون جواب این اعتراض آمده است.

وی درباره ظرفیت ورزشگاه آزادی تصریح کرد: گنجایش این ورزشگاه بعد از صندلی گذاری طبقه دوم 78 هزار و 16 صندلی رسیده است که قصد داریم این گنجایش را به 80 هزار نفر برسانیم. هم اکنون ورزشگاه آزادی بزرگترین ورزشگاه کشور است و بعد از آن ورزشگاه های نقش جهان و یادگار در رتبه دوم و سوم قرار دارد.

ریئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درمورد این که ورزشگاه شیرودی تبدیل به پاساژتجاری می شود خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد.  20 درصد از این ورزشگاه به بخش خصوصی واگذار می شود. با تبدیل آن به یک مرکز تجاری و ورزشی کسب درآمد صورت می گیرد. به هر حال ما منتظر تصمصیم کمیسیون ماده 5 هستیم تا مراحل قانونی را انجام دهیم. هم چنین بودجه ورزشی کشور در حدی نیست تا دولت بتواند این ورزشگاه را تجهیز کند و بخش خصوصی باید برای ساخت و ساز این مجموعه اقدام کند.

وی اضافه کرد: برنامه ای برای ساخت استادیوم جدید نداریم و فقط تکمیل پروژه ها در دستور کار قرار داد و هم اکنون چند پروژه نیمه کاره در تهران است که در حال تکمیل این پروژه ها هستیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار