90 درصد سکوهای ورزشگاه حق مسلم ماست

هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه‎هایی در فضای مجازی خواستار رعایت قانون در بازی این تیم برابر استقلال تهران شده‎اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم فولاد خوزستان روز پنجشنبه ششم آبان در استادیوم غدیر این شهر به دیدار استقلال تهران خواهد رفت. هواداران تیم فولاد از شب گذشته با انتشار اطلاعیه‎هایی در فضای مجازی به استقبال این دیدار رفته‎اند از مسئولان برگزاری مسابقه خواستار رعایت قانون شده‎اند.

در این اطلاعیه‎ها که با عنوان «90 درصد سکوهای ورزشگاه حق مسلم ماست» در شبکه‎های اجتماعی و نرم‎افزارهای تلفن‎های همراه به اشتراک گذاشته شده است، از مسئولان برگزاری مسابقه فولاد خوزستان برابر استقلال تهران خواسته شده تا به‎منظور برگزاری بهینه این دیدار و جلوگیری از بروز حوادثی نظیر حوادث رخ داده در بازی هفته گذشته‎ی اهواز، قوانین در رابطه با استقرار هواداران دو تیم در استادیوم غدیر اجرا شود و 90 درصد سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران تیم میزبان قرار بگیرد.

باید دید که مسئولان تیم فولاد خوزستان در جلسه هماهنگی برگزاری این دیدار که طی دو-سه روز آینده برگزار خواهد شد، از حق قانونی این تیم برای در اختیار داشتن 90 درصد سکوهای ورزشگاه غدیر دفاع می‎کنند یا بیشتر از 10 درصد را در اختیار هواداران استقلال تهران قرار می‎دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار