نفرات برتر 5 رشته بخش مردان مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن امروز اعلام کرد گفت : در رشته حفظ 10 جزء محمد شریفی و مصطفی سیدی از استان مرکزی رتبه ممتاز، محمد سیراوی از خوزستان و رضا رحیمی از لرستان رتبه عالی را کسب کردند.

محمد قاسم قاسم پور افزود : در رشته حفظ 20 جز محمدعلی شریعتی از قم و محسن محمدی از اصفهان رتبه ممتاز و محمد لایینی از مازندران رتبه عالی را بدست آورد.

وی گفت : در رشته حفظ کل موسی معتمدی از اصفهان ، محمدرسول تکفیری از تهران ، سعید علی اکبری از قزوین ، رضا گلشاهی از خراسان رضوی، ابوذر کرمی از مرکزی رتبه ممتاز، محمد اسلامی از تهران ، محمود محمد نیا و محمدرضا جاهدی نیا از خراسان رضوی و پیمان ایازی از مازندران رتبه عالی را کسب کردند.

دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن افزود : در رشته ترتیل احسان محمدی از خراسان رضوی ، محمد جواد نصیری از اصفهان رتبه ممتاز ، روح الله آقایی از قم ، حسین نصر از اصفهان ، سید حسین فراهانی از خراسان رضوی و محمد جواد یاوری از تهران رتبه عال را بدست آوردند.

محمد قاسم قاسم پور گفت : در رشته قرائت حسین رفیعی از گیلان ، سید مصطفی حسینی از قزوین ممتاز ، محمد حسن موحدی از تهران ، حامد علیزاده و امیر لعل از خراسان رضوی ، سعید پرویزی از تهران عالی شدند.

وی اعلام کرد : مسابقات قرآنی بانوان از فردا سوم آبان آغاز خواهد شد.

سی نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت 841 قاری از 26 مهر در مجتمع فرهنگی- تفریحی زیباکنار رشت آغاز شد و تا 7 آبان ادامه دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.