رئیس پلیس راهوراستان ازطرح تشدید برخورد پلیس با خودروهای فاقد برگه ی معاینه ی فنی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم:رئيس پليس راهور استان از طرح تشديد برخورد پليس با خودروهاي فاقد برگه معاينه فني در قم خبر دادو افزود:مالکان خودروهايي که بيش از پنج سال سابقه ساخت داشته باشند موظف به اخذ برگه و برچسب معاينه فني هستند و کمتر از این مدت نياز به اخذ معاينه فني ندارند.
وی با اشاره به آغاز فصل سرما و وجود آلایندگی در کیفیت هوا بر برخورد پلیس با خودروهای فاقد برگه معاینه فنی در قم تاکید کرد و ادامه داد: اخذ معاینه فنی شامل خودروهای کاربراتور نیز می‌شود و هیچ استثنایی وجود ندارد و فقط اعتبار معاینه فرق می‌کند یعنی برای خودروهای شخصی یکسال و خودروهای عمومی 6 ماه است.
در حال حاضر در استان قم سه مرکز معاينه فني خودرو يکي جنب ترمينال مسافربري، بعدي در مسجد مقدس جمکران جنب پمپ بنزين و سومين مرکز در بلوار غدير در حال فعاليت وجود دارد که مردم می توانند به این مراکز درسطح شهرمراجعه کنند.
 چنانچه خودرويي فاقد برگه معاينه فني باشد مبلغ 50 هزار تومان جريمه براي فرد صادر مي شود، و چناچه ا روز بعد هم دوباره ملاحظه شود خودرو مجدداً همان مبلغ جريمه را باید بپردازد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشش دوبله جرایم رانندگی تاکید کرد: این موضوع به این صورت ابلاغ شد که خلافی خودروهایی که تا پایان سال 94 دوبله شده تا پایان آذرماه امسال بخشیده می‌شود مشروط به اینکه تا آخر آذرماه مالکان خلافی خودروهایشان را پرداخت کنند.


انتهای پیام/ش
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار