مدیر سرپرستی بیمه سلامت ایران شمال استان اصفهان از زیر پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت یک هزار و 81 نفر از اتباع و مهاجران خارجی ساکن در شهرستان های آران و بیدگل، کاشان و نطنز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم آشوری به مناسبت سوم آبان سالروز تصویب قانون بیمه همگانی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: از این عده 947 نفر بیماران آسیب پذیر، 21 نفر بیمار خاص و بقیه قشرها هستند.
وی هموفیلی، تالاسمی ماژور، پیوند کلیه، دیالیز و ام اس را جزو بیماران خاص برشمرد و افزود: سرانه بیماران خاص و آسیب پذیر از طرف کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان پرداخت می شود.
به گفته وی سازمان بیمه سلامت ایران با مجوز اداره کل اتباع و مهاجران خارجی و با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در خصوص زیرپوشش قراردادن اتباع خارجی، افغان ها و عراقی های دارای کارت هویت، قرارداد انقعاد کرده است.
مدیر سرپرستی بیمه سلامت ایران شمال استان اصفهان یادآور شد: با اجرای طرح بیمه سلامت اتباع خارجی تمام پناهندگان افغانستان و عراق دارای کارت آمایش معتبر از مزایای بیمه سلامت در بیمارستان های کشور برخوردار شده اند.
آشوری هم چنین جمعیت بیمه شدگان سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان تا پایان شهریور امسال را 127 هزار و 720 نفر اعلام کرد و گفت: از این شمار 75 هزار و 850 نفر در شهرستان کاشان، 30 هزار و 370 نفر در شهرستان آران و بیدگل و بقیه در شهرستان نطنز بسر می برند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار