اداره کل بنادر مازندران برای مطالعه‌ طرح‌های گردشگری از رامسر تا گمیشان آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیاوش رضوانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: سازمان بنادر در زمینهٔ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش صدور مجوز و مکان‌یابی وارد می‌شود و جانمایی و معرفی سرمایه‌گذاران به عهده فرمانداران و شهرداران منطقه است.

وی از تهیه ۶۰۰ نقشه و انجام پهنه‌بندی‌های آن در سواحل استان خبر داد و گفت: گردشگری دریایی بین‌شهری سواحل دریای خزر و فرا منطقه‌ای از سوی سازمان بنادر پیگیری می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه در این طرح موضوع‌ گردشگری در دو بعد گردشگری بین‌شهری سواحل دریای خزر و فرا منطقه‌ای دیده‌شده است، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در حال پیگیری این موضوع است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از آزادسازی ۲۲ کیلومتر سواحل دریای خزر در غرب مازندران خبرداد و گفت: بر اساس قانون حق نظارت در اجرا و بهره‌برداری در رودخانه‌ها و دریاها بر عهده سازمان بنادر گذاشته‌شده است.

وی افزود: طرح ساماندهی و مدیریت سواحل، اواخر سال ۹۲ به اجرا درآمده و انجام مدیریت یکپارچه، بررسی روش‌های مختلف حفاظتی از نوار ساحلی مازندران در برابر تأثیرهای ناشی از وقوع پدیده‌های دریایی، تدوین سیاست‌های داخلی ساحل و کمک به ایجاد هماهنگی ازجمله اهداف این طرح است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار