خداداد عزیزی سرمربی اسبق ابومسلم به پیشنهاد سرمربی گری تیم سیاه جامگان پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم سیاه جامگان از ابتدای لیگ شانزدهم با مشکلات شدید مالی مواجه است و پس از شکست مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر فرهاد کاظمی سرمربی مشکی و قرمز پوشان مشهدی به دلیل حل نشدن مشکلات، قید هدایت این تیم را زده است پس از این استعفا دستیاران وی هم به استثنای دهقانی، تصمیم گرفتند به تبعیت از سرمربی تیم شان از حضور در تمرینات این تیم سر باز بزنند.

برهمین اساس مسئولان سیاه جامگان تصمیم گرفتند برای هدایت تیم شان در ادامه فصل به دنبال گرینه مناسبی بروند، نخستین گزینه مشهدی ها برای جانشینی کاظمی کسی نبود جز خداداد عزیزی سرمربی سابق تیم های ابومسلم و پیام مشهد که وی تصمیم گرفت در شرایط حساس کنونی و بحرانی تیم سیاه جامگان به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی بدهد.

گفتنی است تیم سیاه جامگان در هفته دهم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری باید میزبان تیم نفت و شاگردان علی دایی باشد که با این اوصاف به احتمال زیاد هدایت تیم شان را در این مسابقه عباس دهقانی بر عهده خواهد داشت.

البته شایان ذکر است با توجه به حضور نیافتن تعداد زیادی از بازیکنان این تیم در تمرینات، مشخص نیست که آیا دیدار این تیم مقابل نفت برگزار می شود یا خیر.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار