مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده دمای هوای استان اردبیل تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی‌مهر در جلسه بررسی هواشناسی اردبیل اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه هوای سرد بارشی انتظار می‌رود کشاورزان استان اهتمام ویژه‌ای برای برداشت محصولات خود داشته باشند تا از این بابت هیچ دغدغه و نگرانی پیش نیاید و شاهد هیچگونه تلفات و خسارت نباشیم.

وی افزود: با پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان اردبیل از فردا سامانه سرد بارشی در استان اردبیل ظاهر می‌شود و این وضعیت تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که امیدواریم کشاورزان استان اردبیل کاهش دما و بارندگی را مد نظر خود قرار دهند و برای انجام فعالیتهای مربوطه اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه سرد بارشی در استان اردبیل دمای هوا را تا 15 درجه کاهش می‌دهد و با پیش‌بینی‌های انجام شده در روزهای آتی در بسیاری از شهرستانهای استان اردبیل شاهد بارش برف در روزهای پاییزی خواهیم بود و این امر تا پایان هفته به این شکل تداوم می‌یابد.

دولتی‌مهر بیان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده سامانه سرد بارشی از روز دوشنبه به تدریج آسمان استان اردبیل را ابری و مه‌آلود می‌کند که این امر سبب افت دما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه می‌شود و با بارندگی همراه خواهد بود.

وی اظهار کرد: بارش سامانه وارد شده تمامی مناطق استان اردبیل را تحت پوشش قرار داده و حتی در برخی مناطق با بارش برف همراه خواهیم بود که البته این سامانه تا روز پنجشنبه تداوم یافته و پس از آن به تدریج از استان اردبیل خارج می‌شود

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، دمای ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.