برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش دانش آموزی ارومیه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش دانش آموزی ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آذربایجان غربی دراین مراسم، تندرستی و سلامتی را یکی از راههای افزایش بهره وری در تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست و گفت:امروز در عرصه آموزش و پرورش نگاه صرف ما نباید تنها به مقوله آموزش باشد بلکه توجه به امر تربیت بدنی که نقطه شروع آن از بطن آموزش و پرورش است لازمه داشتن جامعه سالم و پویا می باشد.

حسینی اظهار امیدواری کرد: با وجود زندگی آپارتمانی و عدم تحرک کافی بتوانیم ورزش را بعنوان یک امر اجتناب ناپذیر جزو زیر بنایی ترین اقدامات قرار دهیم تا خروجی آموزش و پرورش ما دانش آموزانی متعادل و جامعه نگر باشد.

در ادامه، عبدالله چمن گلی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان داشتن دانش آموزانی فعال، کوشا و با نشاط را یک اولویت برشمرد و اظهار داشت: باید نگرش و نگاه مثبتی به حوزه ورزش و سلامت داشته باشیم و یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان در تمامی عرصه ها به خصوص ورزش می باشد.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از دانش آموزان مقام آور دبیرستان پروین اعتصامی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه با اهداء جوایزی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.