زنجان،

برنامه های هیئت های مذهبی در دهه دوم و سوم ماه محرم

سبک زندگی اسلامی محور برنامه های هیئت های مذهبی است که در دهه دوم و سوم ماه محرم در زنجان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام خسروی رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در دهه دوم و سوم ماه محرم و صفر برنامه های خوبی توسط هیئت های مذهبی در زنجان برگزار می شود و برنامه طوری تدوین شده که تا پایان صفر برای سرور و سالار شهیدان عزاداری داشته باشیم.  
وی افزود: ماه محرم و صفر فرصت مناسبی برای بیان و اهداف عالیه قیام عاشورا و رشادت های و روحیه ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و تعمیق کنیم.  
حجت الاسلام خسروی خاطرنشان کرد: در ۵۰ هیئت مذهبی سبک زندگی اسلامی در ماه محرم شروع شد و تا ماه صفر ادامه دارد و توسط مبلغات هم این موضوع مهم انجام می شود.  
سبک زندگی اسلامی و دینی باید روز به روز در جامعه تقویت شود و در ادارات، مدارس و مراکز آموزشی آسیب های اجتماعی به خوبی به جامعه هدف آکاه سازی شود و ماه محرم  صفر بهترین فرصت های برای ترویج سبک زندگی اسلامی است.  
گفتنی است تقویت حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش های دینی و قرآنی باعث تبیین و تعمیق سبک زندگی اسلامی در جامعه می شود و مقام معظم رهبری بر تحقق این امر بسیار تاکید دارند و سازمان هم برای اجرایی شدن این مهم در تمام طول سال برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.