سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در خوزستان با موضوع غیر طبیعی مواجه نشدم و وضعیت امنی برای تیم مهیا بود.

برانکو : موضوع غیر طبیعی در اهواز ندیدم / موضوع کسر قرارداد ها مربوط به باشگاه استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : برانکو ایوانکوویچ درباره اتفاقاتی که در اهواز و زمان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس رخ داد و اینکه کمیته انضباطی چقدر به این موضوع ورود می کند اظهار کرد: به هر حال این وظیفه اعضای کمیته انضباطی است که به این مسائل رسیدگی کنند. من در خوزستان موضوع غیرطبیعی ندیدم و اتفاق‌هایی در آنجا افتاد که در همه جای دنیا هم رخ می دهد،  وضعیت برای مربیان و بازیکنان امن بود و ما نه در هتل و نه در رفت و آمدها مشکلی نداشتیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه قصد دارد قرارداد بازیکنان خارجی را کسر کند بیان کرد: من درباره این مسائل اطلاعی ندارم و باشگاه باید پاسخگو باشد. همچنین در مورد مسائل مربوط به باشگاه دخالت نمی کنم.

برانکو با اشاره به حواشی تبریز هم و ارتباط آن با انفاقات اهواز، عنوان کرد: داستان بازی تبریز با اهواز فرق می‌کند. آنجا شرایط متفاوت بود ولی من دیگر نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم.

وی در خصوص زمان و مکان اردوی پرسپولیسی‌ها گفت: اعضای هیأت مدیره در مورد اردو صحبت می‌کنند و اکنون به طور دقیق نمی‌توانم در این مورداظهار نظر کنم اما خواهان برگزاری یک اردو در تعطیلات هستم.

برانکو در پایان در خصوص بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد : این تیم  جز تیم های تازه وارد لیگ برتر است و موقعیت مناسبی نیز در جدول دارد همچنین تیم صنعت نفت آبادان چیزی برای از دست دادن ندارد و برای امتیاز گیری به تهران می آید بر این اساس یک بازی سخت  مقابل این تیم داریم.


انتهای پیام///
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار