مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری چهارمحال و بختیاری، توجه به پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی به دلیل اهمیت امنیت غذایی را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی محمدی در همایش تهدیدات نوین زیستی در شهرکرد گفت: پدافند غیر عامل مجموعه اقدامات دفاعی غیر مسلحانه است که به پایداری ملی منجر می شود.

وی تأکید کرد: نوآوری در تهدیدات موجود در دنیا رصد و پایش مستمر را می طلبد.

مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان ضرورت و لزوم پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی به دلیل اهمیت امنیت غذایی افزود: با رصد، پایش و آشکارسازی تهدیدات در حوزه امنیت غذایی می توان به منافع کلی در بحث سلامت انسان ها دست یافت.

محمدی ادامه داد: اگر بخواهیم کشور را از لحاظ امنیت غذایی و انسانی در درجه مطلوب قرار دهیم باید وظیفه پایش را در تمامی ارکان به عنوان اولویت در نظر بگیریم.

همایش تهدیدات نوین زیستی بخش كشاورزی همزمان با هفته پدافند غیر عامل و با شرکت 400 نفر در سالن اجتماعات اداره کل جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

برنامه های «هفته پدافند غیر عامل» از 2 تا 8 آبان ماه جاری و با شعار «مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیر عامل» اجرا می شود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار