سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی؛

داوران جشنواره ادبی قرآن و عترت در آذربایجان غربی معرفی شدند

سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت:داوران جشنواره ادبی قرآن و عترت آذربایجان غربی در دو بخش شعر کلاسیک و داستان کوتاه از طرف واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی معرفی شدند.

احد هوشمند در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت:در بخش شعر کلاسیک، حمید واحدی، سعید سلیمانپور و مصطفی قلیزاده علیار و در بخش داستان کوتاه ، محمدعلی ضیایی، علی رزم آرای و مصطفی قلیزاده علیار از اساتید برجسته شعر و داستان در آذربایجان غربی هستند که وظیفه داوری آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: از زمان اعلام فراخوان جشنواره ادبی قرآن و عترت در آذربایجان غربی، 226 اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری آذربایجان غربی ارسال شده است که از این میان 121 اثر به بخش شعر و 105 اثر به بخش داستان کوتاه اختصاص دارد.

سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود:جشنواره ادبی قرآن و عترت با مشارکت حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با موضوع مفاهیم قرآنی و اهل بیت (ع) برگزار می شود و نفرات برتر این جشنواره همزمان با هفته قرآن و عترت در آبان ماه سال جاری معرفی می شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.