فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه گفت: کاهش جرايم و ارتقاي امنيت اجتماعي از مطالبات اصلي مردم و نيازهاي اساسي جامعه است و منزلت پليس در سايه تفکر اجتماعي افزايش مي‌ يابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضا شیرزادی" بیان داشت: نا امني يک مانع جدي بر سر راه رشد و شکوفايي و توسعه همه جانبه جوامع به شمار مي ‌رود و از اين رو امنيت، يک توليد جمعي محسوب مي شود و با مشارکت مردم و نهادهاي اجتماعي محقق خواهد شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: کاهش جرايم و ارتقاي امنيت اجتماعي از مطالبات اصلي مردم و نيازهاي اساسي جامعه است و منزلت پليس در سايه تفکر اجتماعي افزايش مي ‌يابد.
وی با تاکيد بر برخورد قاطع با مجرمان جرایم خشن بیان داشت: در راستاي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با توجه به تشديد طرح در مناطق حاشيه نشين شهرستان، مناطق آلوده و جرم خيز، افزایش گشت های محسوس و نامحسوس، تقویت فوریت های پلیسی 110 و تقویت گشت های یگان امداد، آمار جرایم خشن و سرقت در شش ماهه ابتدایی سال جاري سه درصد کاهش داشته است.
سرهنگ شیرزادی رمز موفقيت پليس در مأموريت ‌هاي محوله را تعامل با مردم دانست و ابراز کرد: پليس امروز با توکل بر خدا و پيروي از ولايت فقيه، با اقتدار و هوشياري خود توانسته است اعتماد و رضايت مردم را جلب کند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، منزلت ، پلیس ، تفکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.