سرپرست فرمانداری سیروان گفت: امنیت کنونی کشور مدیون خون شهدا، مقاومت ایثارگران و تحمل درد و رنج جانبازان و خانواده های معظم آنها است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بهمن جلیلیان اعلام کرد: در تمام دنیا برای کسانی که در راه وطن جان خود را از دست می دهند، احترام قائل هستند.

وی گفت : نظام مقدس اسلامی ایران برای شهدا احترام ویژه ای قائل است و جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم آنها با وجود درد و رنج های فراوان باز به آرمان های مقدس اسلامی پایبند هستند.

وی افزود : مسئولان در شهرستان ها و بخش ها باید تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند چرا که شهدا باعث امنیت و اقتدار کشور هستند .

مشاور امور ایثارگران استاندار هم در این نشست تاکید کرد : تمامی مدیران در رده های مختلف استانی و شهرستانی سرکشی و دلجویی از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را از وظایف اصلی خود بدانند.

جواد رحیمی مقدم با اشاره به اینکه طرح سپاس و مراجعه مسئولان به ایثارگران یکی از طرح های مهم بنیاد شهید است، افزود : رئیس جمهوری با وجود مشغله فراوان همواره سرکشی از ایثارگران را در اولویت قرار می دهد و مدیران استانی نیز باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.












 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.