معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به امکانات موجود در سطح مدارس گناباد، المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در بیش از ۸۰ مدرسه گناباد برگزار و منتخبین درون مدرسه‌ای، به رقابت با سایر مدارس در سطح شهرستان می پردازند.

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۸۰ مدرسه گنابادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رسول مؤمنی مقدم گفت: توجه به ورزش دانش آموزان برای سلامت جسمی آنان بسیار مهم است لذا آموزش و پرورش هرساله اقدام به پریایی المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای می نماید.
 وی اظهار کرد: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای عبارتست از برگزاری بازی ها و رقابت های مختلف ورزشی درون کلاسی، بین کلاسی و بین پایه ای دریک دوره زمانی مشخص از سال تحصیلی که با توجه به علایق دانش آموزان و امکانات مدرسه، ویژگی ها و شرایط اقلیمی منطقه و مناسبتهای خاص به مرحله اجراگذاشته می شود.
مؤمنی مقدم راه اندازی نهضت داوطلبی در تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی را یکی از اهداف عمومی برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای برشمرد و گفت: توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی دانش آموزان، کمک به انس بیشتر دانش آموزان با فعالیت های ورزش همگانی و قهرمانی و کمک به شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری المیپادهای ورزشی درون مدرسه ای می باشد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه المیپادهای ورزشی در ۲۷ رشته مختلف در سطح مدارس گناباد برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود در سطح مدارس گناباد، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در بیش از ۸۰ مدرسه گناباد برگزار و منتخبین درون مدرسه ای، به رقابت با سایر مدارس در سطح شهرستان می پردازند.
مؤمنی مقدم افزود: برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
انتهای پیام// ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار