مراسم اکران خصوصی «متولد 65» در پردیس چارسو با حضور برخی از سینماگران و با اجرای علی ضیاء برگزار شد.

متولد 65به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اکران خصوصی «متولد 65» در پردیس چارسو با حضور برخی از سینماگران و با اجرای علی ضیاء برگزار شد.

در ابتدا محمد مهدی عسگرپور تهیه کننده فیلم ضمن خوش آمدگویی به حاضران گفت: از همه عزیزانی که در ساخت این فیلم مشارکت جدی داشتند، قدردانی می کنم.

وی افزود: ساخت فیلم در کشور ما بخصوص فیلم اول واقعا نسبت به دیگر کشورها دشوارتر خواهد بود.

عسگرپور ادامه داد: موضوع این فیلم پرداختن به نسلی است که صحبت کردن در مورد آن بسیار سخت است و فکر می‌کنم نسل قبلی که می‌توانست راه گشای این نسل باشد به وظیفه خود به خوبی عمل نکرد و به نحوی بدهکار شد.

در ادامه مجید توکلی کارگردان «متولد 65» بیان کرد:ساخت این فیلم بدون مشارکت گروه عزیز و یکدست ما شکل نمی‌گرفت. از طرفی ضعف‌های کارگردانی من را عسگرپور و مسعود سلامی پوشاندند.

وی افزود: ساخت این فیلم به عنوان تجربه اول مانند دانشگاه بود و واقعا از آن درس‌های فراوانی گرفتم.

این کارگردان ادامه داد: از بازیگران فیلم که با بداخلاقی‌ها و تند خویی‌های من کنار آمدند و تحمل کردند و پای فیلم ایستادند، قدردانی می‌کنم.

در ادامه آنا نعمتی اظهار داشت: از همکاری با عسگرپور و توکلی خوشحالم و از آنها تشکر و قدردانی می‌کنم. حضور من در این فیلم بسیار اتفاقی و شنیدنی است اما در کل اتفاق خوبی رقم خورد.

وی ادامه داد: این فیلم برای همه خانواده‌ها بخصوص آنهایی که جوان‌های دهه شصت و هفتاد دارند، بسیار مناسب است و دغدغه‌های خود را می‌بینند امیدوارم روی همه تاثیر بگذارد و حمایت‌های بیشتری در خصوص ساخت اینگونه سوژه‌ها و فیلم‌ها صورت بگیرد.
 
در این مراسم سینماگرانی چون منصور لشکری قوچانی، مرجانه گلچین، مرتضی رزاق کریمی، سام نوری، امین تارخ و... حضور داشتند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار