جشنواره میکرو و مینی بسکتبال غرب کشور با هدف آشنایی ورزشکاران با قوانین و شرایط مسابقات برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام اعلام کرد : جشنواره مینی بسکتبال با تلاش و همکاری هیئت بسکتبال شهرستان ایلام و با حضور تیم‌هایی از استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام به مدت دو روز در سالن ورزشی نیروی انتظامی شهر ایلام برگزار شد.
 
اصغر کمالی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات که با حضور بیش از 100 ورزشکار از متولدین 1382 به بعدانجام شد آشنایی ورزشکاران با محیط ورزشی، قوانین و شرایط مسابقات و فضای حکم بر مسابقات بسکتبال بود.
 
وی افزود : آشنایی والدین به محیط ورزشی و شناخت آنها نسبت به بار روانی مسابقات و نیازهای روحی فرزندان آنها از دیگر اهداف این جشنواره بود که با برنامه ریزی های انجام شده اطلاعات خوبی توسط خانواده ها در این زمینه کسب شد.

کمالی تاکیدکرد : این مسابقات جنبه رقابتی نیز نداشت و بر اساس قوانین آن تمام بازیکنان به تیم‌های مختلف تقسیم و به صورت نمایشی و براساس قوانین ویژه آن به رقابت پرداختند.
 
وی اظهار کرد : از نکات قابل توجه حضور پرشور والدین و صرف ناهار در کنار بازیکنان در محل سالن برگزاری مسابقات بود که توسط هیات بسکتبال استان ایلام تدارک دیده شده بود.











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.