ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خروج از کشور مشمولان بر اساس قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی انتظامی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،به نقل از روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، به منظور تسهیل در اعزام دانشجویان به عتبات عالیات برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اقدام به درخواست صدور مجوز خروج از کشور دانشگاهیان می کند.
این ستاد فقط برای دانشجویانی که با کاروان ها و یا تشکل های مجاز در دانشگاه ها اعزام می شوند، پس از دریافت تعهد نامه های محضری لازم و در صورت مجاز بودن به خروج توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا اقدام به دریافت مجوز می کند بنابراین دانشجویانی که به صورت انفرادی اعزام می شوند مشمول این طرح نیستند و باید با سپردن وثیقه نزد سازمان وظیفه عمومی ناجا برای دریافت مجوز اقدام کنند.
گرفتن مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول بر اساس قوانین سازمان نظام وظیفه بوده است و هر متقاضی باید بر اساس شرایط ذکر شده در سایت سازمان نظام وظیفه اقدام به ثبت معافیت تحصیلی کند و مهلت سنوات تحصیلی داشته باشد.
همه اطلاعیه های مبتنی بر صدور مجوز خروج از کشور بدون طی مراحل و سپردن وثیقه غیر معتبر و کذب بوده و از دانشجویان مشمول تقاضا می شود از مراجعه بدون رعایت شرایط و قوانین به سازمان نظام وظیفه و دفاتر دانشگاه ها خودداری کنند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.