سرمربی تیم والیبال باشگاه شهرداری ارومیه گفت:بازی در ارومیه برای هر تیمی سخت است.

یوبومیر تراویسا در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در خصوص بازی تیمش مقابل سرمایه اظهار داشت: تمام بازیها برای ما مهم است خصوصا بازیهایی که داخل خانه برگزار می شوند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

وی افزود: این اولین بازی ما در ارومیه محسوب می شود و مطمئنا بازی در مقابل هواداران حتی برای بازیکنان خودی که تا به حال در این جو بازی نکرده اند سخت است و احتمال دارد تمرکزشان بهم بخورد به همین دلیل گیم اول بازی حتما برای ارومیه نیز سخت خواهد بود.

تراویسا گفت: به طور حتم در گیم های بعدی بازی بهتر خواهد شد و تنش کمتر می شود در این میان تشویق هواداران می تواند کمک حال تیم ارومیه باشد.

سرمربي  تيم واليبال شهرداري اروميه امكانات و تجهيزات سخت افزاري باشگاه شهرداري اروميه را كاملا استاندارد توصيف كرد و افزود:با تغيير دادن يك يا دو سيستم شرايط بهتر از اين هم خواهد شد و با توجه به بزرگي فضاي سالن غدير شايد یک زمين ديگر در كنار زمين مسابقه ايجاد كنيم تا تمرينات فشرده تر صورت پذيرد و هيچ بازيكني هنگام تمرين استراحت نكند تا تمرينات مفيدتر دنبال شود.

و ی ادامه داد :اگر بخواهم اروميه را با واليبال يكي از كشورهاي صاحب سبك در واليبال دنيا مقايسه كنيم بدون شك لهستان و واليبال اروميه سبكي همسان دارند.در لهستان هم همچون اروميه مهم نيست كه تيم ميزبان با تيم رده اولي بازي خواهد كرد يا با تيم انتهاي جدول ! مردم آن واليبال را مي پرستند و در همه بازي ها از كار و زندگی خود زده و در سالن براي تشويق تيم خود حضور مي يابند و آنگونه كه من شنيده و اكنون علاقه مردم اروميه به واليبال را از نزديك مي بينم براي خود من هم لذت بخش خواهد بود كه براي تيم واليبال چنين شهري افتخار سرمربيگري داشته باشم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.