نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی با صنعتگران این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عباس پاپی زاده در نشستی که با صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول داشت ، بر رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت : بررسی مشکلات بانکی و تسهیلاتی ،اجرای طرح های صنایع تبدیلی و غذایی از طریق جهاد کشاورزی ، پوشش هرچه بهتر مخابراتی  وجاده دسترسی  از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

 پاپی زاده همچنین ضمن بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 دزفول اذعان داشت ، فضای پراز تکاپو و تلاشی که در شهرکهای صنعتی دزفول وجود دارد ، نشان از ظرفیت بالای صنعت در این شهرستان است.

لازم به ذکر است ، در این جلسه مدیرجهاد کشاورزی ، برفر مدیر آبفا ، نظریان سیاه پوش رئیس اداره راه و شهرسازی  شهرستان دزفول در این جلسه حضور داشتند.

اخلاق محمدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت :شهرک صنعتی شماره 2 دزفول به مساحت 110 هکتار زمین صنعتی ، آماده هرگونه سرمایه گذاری است ، سرمایه گذاری که تاثیر مطلوبی بر اشتغال و رفع بیکاری در منطقه داشته باشد .

وی افزود : این شهرک دارای تمام امکانات زیرساختی است و تصفیه خانه این شهرک  صنعتی هم با تلاش صورت گرفته به زودی به بهره برداری خواهد رسید.



انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.