عضو کمیسیون فرهنگی گفت: فساد اداری متأسفانه در ابعاد گسترده‌ای در سیستم نفوذ پیدا کرده است.

میرحسینی*آقاپور*متأسفانه به جای برخورد با عاملان فساد اداری با رسانه‌ها برخورد می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پروانه سلحشوری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: فساد اداری متأسفانه در ابعاد گسترده‌ای در سیستم نفوذ پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اختلاس‌های بی‌نظیر و حقوق‌های نامتعارف و تخفیف املاک در شهرداری همگی نشان از رسوخ فساد در نظام اداری کشور دارد متبوعات و سایت‌های خبررسانی با توجه به رسالت خود باید در این راستا گام بردارند و از مسئولیت برخوردار باشند که متأسفانه به جای برخورد با عاملان فساد با رسانه برخورد می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی تأکید کرد: امثال یاشار سلطانی به جرم افشای فساد سازمان یافته در شهرداری به دادگاه کشیده می‌شود.

سلحشوری افزود: مدیریت فعلی کشور دچارسردرگمی درون سازمانی است رئیس جمهور یک حرف می زند و وزیر اظهارنظر دیگری می‌کند، مجوز ارگانی صادر می‌کند و ارگان دیگر آن را لغو می‌کند این گونه برخوردهای سلیقه‌ای به جز سردرگمی و تنش سیاسی- فرهنگی نتیجه‌ دیگری دربر نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: همه آنانی که خدمتگزار مردم هستند باید این نکته را مدنظر قرار دهند که منافع ملی فصل مشترکی است که با تکیه بر آن می‌توان کشور را در مسیر توسعه پیش برد، نقد دلسوزانه را بپذیریم و از تخریب و تهمت بپرهیزیم.

سلحشوری ادامه داد: افسوس که در دهه اخیر شاهد اوج‌گیری مهاجرت جوانان و نخبگان از کشور بودیم و باید دانست که از دست دادن این جوانان چیزیست که جایگزین نخواهد داشت اگر شرایط مناسب برای آنان فراهم باشد بی‌تردید آنها ترک وطن نخواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در مقابل اعتراضات قشر زحمت‌کش معلمان چاره کار حبس نیست بلکه توجه به خواسته‌های حق معلمان و کارگران است همچنین خواستار اعطای درجه شهادت برای آتش ‌نشانان هستیم.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار