شهرکرد؛

شرکت 92 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

92 هزار دانش آموز استان چهارمحال و بختیاری در سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت دارند.

شرکت 92 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ایبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از شرکت بیش از 92 هزار دانش آموز استان در مرحله آموزشگاهی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و گفت: این تعداد شامل 50 درصد دانش آموزان استان است.

بهروز امیدی با اشاره به آغاز این المپیاد همزمان با هفته تربیت بدنی گفت: این رقابت ورزشی با دو رویکرد «مدرسه قهرمان» و «کانون قهرمان» در چهار مرحله بین کلاسی یا مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری، در رشته های فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال، طناب زنی، شطرنج، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی برگزار می شود.

وی با بیان ادامه مرحله مدرسه ای و آموزشگاهی این المپیاد تا پایان آبان ماه جاری اضافه کرد: زمان مرحله شهرستانی این المپیاد آذرماه، مرحله استانی رشته های داخل سالن در اسفندماه امسال و بقیه رشته ها اردیبهشت سال آینده، و مرحله کشوری تابستان آینده می باشد.

امیدی گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، ایجاد نشاط و شادی، توسعه و افزایش آمادگی جسمانی در مدارس و همچنین شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان است.

به گفته وی؛ سال گذشته 86 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی چهارمحال و بختیاری در مرحله درون مدرسه ای این المپیاد حضور داشتند.

26 مهرماه «روز تربیت بدنی و ورزش» و 26 مهر تا 2 آبان به عنوان «هفته تربیت بدنی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار