دکترای روابط بین‌الملل از کشور پاکستان گفت: برای جلوگیری از اسلام هراسی، جوانان مسلمان باید پیشرفت خود را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعدیا هانوم در حاشیه چهارمین اجلاس بین‌المللی جوانان کشورهای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران شاهد ایران هراسی بودیم که این همان اسلام هراسی است چرا که کشور ایران بخشی از اسلام است.
وی افزود: اگر این پدیده به شدت در حال افزایش است به این دلیل است که ما مسلمانان نتوانستیم اسلام حقیقی را به جهانیان نشان دهیم.
دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل از کشور پاکستان بیان کرد: ما باید در تمامی زمینه‌های علمی با یکدیگر مشارکت داشته باشیم و پیشرفت خود را به جهانیان نشان دهیم.
سعدیا هانوم با تاکید بر حفظ وحدت مسلمانان گفت: برگزاری کنفرانس‌های جوانان مسلمان، می‌تواند برای بدست آوردن اعتماد و اتحاد جوانان مسلمان بسیار تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه برای اولین بار است که به شهر مشهد سفر می‌کنم، ادامه داد: علاقه‌مندم در روزهای آینده به دیدن جاذبه‌های شهر مشهد بروم و با فرهنگ و نحوه زندگی آنان بیشتر آشنا شوم.
وحدت جوانان مسلمان آینده روشنی را به دنبال دارد
طلبه روسی در حوزه علمیه قم گفت: وحدت و اتحاد جوانان مسلمان در جهان آینده روشنی را به دنبال دارد.
میکاییل در حاشیه چهارمین اجلاس بین‌المللی مدل همکاری‌های اسلامی که به میزبانی شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: من به عنوان نماینده طلبه‌های روسیه در این کنفراس شرکت کردم تا نظرات خود را بیان کنم و اینکه جوانان مسلمان در کنار هم وحدت داشته باشند، آینده روشنی دارد.
وی افزود: روسیه به شدت با داعش جنگ می‌کند و برای مردم مظلوم سوریه کمک‌های انسانی ارائه می‌کند لذا باید به خوبی خود را معرفی کنیم.
طلبه روسی در حوزه علمیه قم تصریح کرد: در حال حاضر از جمعیت 140 میلیون نفری در کشور روسیه 30 میلیون نفر مسلمان زندگی می‌کنند که بیشتر آنان سنی هستند و متاسفانه ممکن است از تبلیغات وهابیت فریب بخورند و برای جنگ به داعش بپیوندند.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.