مردانی : طباطبایی باید پاسخگو باشد / مدارکم را دیر تحویل سفارت داده اند

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت : طبق گفته مسئولان سفارت مدارکم دیر تحویل سفارت داده سه و در این خصوص فدراسیون باید پاسخگو باشد.

مردانی : طباطبایی باید پاسخگو باشد / مدارکم را دیر تحویل سفارت دادهاندمحمدعلی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته کشور در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عدم صدور روادید و بازماندنش از رقابت های جهانی بیان داشت :

مسئولین سفارت به من گفتند که مدارک من را دیر تحویل سفارت داده اند و حالا به چه دلیلی است نمی دانم که این را باید سرپرست فدراسیون پاسخگو باشد .


وی افزود : البته سال گذشته نیز مسابقات غرب آسیا که امارات برگزار شد ، این اتفاق افتاد و حتی خانم شاه محمدی نیز اعلام کرد که شیطنت هایی انجام شد آن زمان نیز نتوانستم به موقع رواید را بگیرم.

مردانی تصریح کرد : در طول این سالها و سفرهای متعدد کاری که داسته ام این اولین باریست که این اتفاق افتاد و روادید دریافت نکردم.


سرپرست دبیری فدراسیون افزود : برای مصاحبه به سفارت رفتم و ظاهرآ هیچ مشکلی وجود نداشت و در صحبتی که با یکی از مسئولان سفارت داشتم گفت که مدارک بنده دیر به دست سفارت رسیده است.

مردانی ادامه داد : حالا در این جریان چه کسی مقصر است من نمی دانم ولی فدراسیون باید پاسخگو باشد.


ریاست داوران فدراسیون که امتحان داوری جهانی امروز در اتریش را ازدست داد بیان داشت : به مسئولین فدراسیون و روابط بین الملل گفته ام که آنها را از عدم دریافت روادیدم مطلع کنند و سال دیگر می توانم در آزمون داوی شرکت کنم.

مردانی در پایان برای تیم های ملی کاراته آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت : امیدوارم تیم های ملی کاراته کشورمان در رقابت های جهانی موفی باشند و بتوانند برای کشور افتخارآفرینی کنند و با کسب بهترین نتیجه به وطن بازگردند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار