قم؛

سومین مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان

حججی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان قم و معرفی برترین‌های این مرحله از پیکارها برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سومین مرحله از مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان استان قم در شرایطی برگزار شد که دوچرخه سواران برای کسب عناوین برتر در بخش انفرادی و کسب امتیاز برای تیم خود رکاب زدند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم بیان کرد:در ادامه لیگ دوچرخه سواری کراس کانتری استان قم گرامیداشت شهیدان مدافع حرم سید مصطفی موسوی و مهدی صابری برگزار شد شرکت کنندگان در قالب تیم‌های مختلف در پیست دوچرخه سواری کوه خضر نبی با هم مسابقه دادند.

وی افزود: این مسابقات در ۲ رده سنی بزرگسالان و جوانان در مسافتی به طول تقریبی ۲۰ کیلومتر به انجام رسید و در پایان این مسابقات در بخش جوانان سید علی ایزدی رکابزن تیم شینا تورنادو موفق شد پیش از سایرین به خط پایان برسد و عنوان نخست را از آن خود کند.

حججی عنوان کرد: مجتبی رئیس الذاکرین رکابزن تیم اسکات تاکتیک در این رده سنی به مقام دوم رسید و محمد مهدی شمس دوچرخه سوار تیم پیشتازان در رده سوم قرار گرفت اما در رده سنی بزرگسالان عناوین برتر به تیم اسکات تاکتیک رسید.

وی عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان حامد هاشم‌پور و حمید هاشم‌پور از تیم اسکات تاکتیک و محمد آرام از تیم شینا تورنادو توانستند با غلبه بر حریفان خود مقام‌های برتر را از آن خود کنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم تصریح کرد: یک دوره مسابقه دوچرخه سواری بانوان در بین دانش آموزان دختر ناحیه یک آموزش و پرورش در مدرسه کار و دانش سلامت صورت گرفت که در این مسابقه فاطمه محمدی، سارا راموز، زینب رمضانی و کوثر شایسته‌پور نفرات اول تا چهارم شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار