طرح اصلاح و بهینه سازی 28 هزار و 300 متر شبکه توزیع برق سمنان در جهت ارتقاء پایداری شبکه ها و افزایش قابلیت اطمینان خطوط برق رسانی به اجرا درآمد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهندس علیرضا قیومی با بیان این که این طرح ها از ابتدای سال جاری تاکنون اجرائی شده گفت: از این مجموع ، اصلاح 17 هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوائی و بهسازی 11 هزار و 300 متر خطوط فشار متوسط زمینی و هوائی به انجام رسیده است.
وی با اشاره به این که طرح احداث 2 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف اجرایی گردیده افزود: عملیات توسعه 1 هزار و 500 متر خطوط 20 کیلوولت از دیگر اقدامات این مدیریت به شمار می رود.
وی با عنوان این که 7 دستگاه پست هوائی توزیع برق جدید به قدرت 1 هزار و 100 کیلوولت آمپر در سطح شهرستان نصب گردیده یادآور شد : دایر نمودن 820 دستگاه سرچراغ در سامانه روشنائی معابر، از جمله فعالیت های به انجام رسیده محسوب می شود.
وی با اعلام این که از ابتدای امسال تا زمان حاضر 529 پروژه عمرانی برق رسانی در  سطح شهرستان به بهره برداری رسیده خاطر نشان ساخت : برای این تعداد پروژه ، 27 میلیارد و 914 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است .
وی اضافه کرد : تعمیر چهار خط فشار متوسط هوائی و احداث شبکه 20 کیلوولت ازمحل توسعه فیدرها و رینگ مابین خطوط، نصب پست هوائی در نقاطی که ضرورت بهبود پروفیل ولتاژ دارند، بهسازی شبکه برق روستای حسن آباد ، اصلاح خطوط برق رسانی بافت قدیمی ، بهینه سازی روشنائی معابر و سرویس تاسیسات توزیع برق شهرستان در جهت کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی ، به عنوان اهم اقدامات برنامه ریزی شده جهت اجرا تا پایان امسال می باشد .
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.