مدیر کل امور بانوان وخانواده بر حل مشکل اشتغال بانوان با هم افزایی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مریم بیدخام در دیدار با مدیر عامل  شرکت نمایشگاه ها، بحث اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه های  بانوان  دانست و گفت : با برگزاری" نمایشگاه توانمندی های بانوان استان "شرایطی برای زنان توانمند در عرصه تولید صنایع دستی کشاورزی و محصولات خانگی فراهم  می شود و این امر با هم افزایی وحمایت سایر ارگان ها و دستگاههای اجرایی ذی ربط محقق خواهد شد .

وی  افزود: نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، تبیین توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان به‌ منظور اشتغال‌زایی بیشتر از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان است  به گونه‌ای که بتوانند تولیدات و محصولات خانگی‌ خود را به مخاطبین معرفی و عرضه کنند.

بیدخام همچنین با بیان اینکه برخی از این بانوان توانمند که  تولیداتی را در زمینه صنعت ، کشاورزی  دارند ، زنان بدسرپرست و بی سرپرست هستند از مدیر عامل  شرکت نمایشگاه ها خواست تا تعدادی غرفه با شرایط خاص در تمامی نمایشگاهها به این بانوان اختصاص داده شود .

وی تاکید کرد: در واقع ما دنبال این هستیم که زنان بتوانند نقش موثر خود را در رونق اقتصادی جامعه  و درآمدزایی ایفا کنند.

مدیر عامل  شرکت نمایشگاه های استان ضمن اظهار همراهی وحمایت از بانوان توانمند استان در برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان استان ، از برپایی نمایشگاهی با موضوع فرش در دی ماه خبر داد .
طاهرخانی برای اختصاص غرفه های این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف جهت عرضه فرش های تولیدی بانوان توانگر استان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار