جلسه بررسي عملكرد كميسيون هاي توسعه مديريت و منابع انساني شركت آب و فاضلاب روستايي آذربايجان غربي تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛کاظم محمدی اقدم مدير عامل شركت آب و فاضلاب روستايي با ارائه گزارشي از فعاليتهاي شركت در سطح روستاهاي استان اظهار داشت: با ايجاد بيش از 10 هزار كيلومتر شبكه و تاسيسات آب، كار آبرساني به دوهزار رو 260 مشترك روستايي در حال انجام است.

كاظم محمدي اقدم افزود: در سه سال گذشته آبرساني به 377 روستا انجام و 174 هزارو 636 نفر از آب آشاميدني سالم و بهداشتي برخوردار شده اند.

وي با اشاره به خالي بودن 50 درصدي چارت سازماني شركت گفت: اين امر با عث بروز مشكلاتي در سطح شركت شده كه رفع آن از ضروريات است.

مدير كل دفتر توسعه مديريت و تحول اداري شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور نيز عمده مشكل موجود در شركتهاي آب و فاضلاب روستايي را ماهيت دولتي اين شركتها عنوان و اظهار كرد: اين امر موجب شده تا با لحاظ نمودن سه معاونت در شركتها از لحاظ چارت سازماني مشكلاتي را به وجود آورد.

حسين ايليادي افزود: علي رغم كمبود ها و مشكلات موجود، بهره وري در شركتهاي آب و فاضلاب روستايي بيشتر از ساير شركتها بوده و از راندمان بالايي برخوردار هستند.

در اين جلسه خليل بانان مدير كل دفتر توسعه مديريت و تحول اداري وزارت نيرو با اذعان به وجود مشكلات و كمبود نيروي انساني بر ارائه پيشنهادات براي اصلاح ساختارهاي سازماني تاكيد كرد.

وي با اشاره به انجام برون سپاري برخي امور در شركتهاي تابعه وزارت نيرو اظهار داشت: براي اين منظور سازوكارهاي لازم تهيه و بر اساس مدل مشخصي اقدام خواهد شد.

در ادامه اين جلسه پس ارائه گزارش عملكرد معاونت پشتيباني و منابع انساني شركت آب و فاضلاب روستايي آذربايجان غربي ، مسائل و موضوعات مختلف از جمله اصلاح ساختار سازماني، كمبود نيروي انساني، صدور مجوز بكارگيري و استخدام نيروي رسمي براي تعدادي از پست هاي ثابت در مشاغل حاكميتي و اخذ مجوز در خصوص پرداخت فوق العاده ماموريت روزانه به كارمندان شركتهاي آب و فاضلاب روستايي مشابه كارمندان وزارت راه و شهر سازي مطرح و راه كارهاي لازم ارائه شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.